Hoe bestel ik een handgeschreven flesje met een persoonlijke boodschap?

Maak een keuze uit onze 50 verschillende soorten lege flesjes. U kunt deze laten vullen met een likeur, whisky, cognac, grappa of een andere destillaat. Of u kiest uit ons uitgebreid assortiment olieën of azijnbalsems. Heeft u uw keuze gemaakt plaatst dan hier uw persoonlijke boodschap, voorbeeld: “Speciaal gebotteld voor tante Joke” Wij zorgen ervoor dat dit cadeau met uw persoonlijke boodschap bij de juiste persoon komt!

Hoe kan ik mijn bestelde artikelen retourneren?

Heeft u een verkeerde keuze gemaakt? Geen probleem. U mag gerust binnen 14 dagen na levering zonder specifieke opgaaf van redenen de bestelling aan Barrique-shop.nl terug sturen. U dient het retourformulier in te vullen en vooraf naar ons te retourneren. Niet aangemelde retourzendingen kunnen niet worden gecrediteerd.

Als wij het retourformulier hebben ontvangen dan krijgt u van ons een bevestiging en kunt u de bestelling retour sturen. Let wel op om de producten binnen 14 dagen retour te sturen! Zodra wij uw bestelling retour hebben ontvangen krijg u het factuurbedrag met verzendkosten terug op uw rekening gestort. Heeft u meerdere artikelen besteld en u wilt 1 product retour sturen, dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag terug en niet de verzendkosten!

  • Als u een verkeerd product heeft besteld kunt u dit omruilen door gefrankeerd het product "indien mogelijk" in originele verpakking, in ongebruikte staat naar ons toesturen. Doe dit inclusief een kopie van het aankoopbewijs. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • U dient uw retourzending vooraf aan te melden met het retourformulier. Niet aangemelde retourzendingen kunnen niet worden gecrediteerd.
  • De artikelen van uw bestelling dienen ongebruikt en in originele staat, en voldoende gefrankeerd retour gestuurd te worden naar Barrique-shop.nl, Vughterstraat 27 5211EW te 's-Hertogenbosch.
  • Na een correcte retourontvangst van de artikelen wordt het door uw betaalde bedrag voor de geretourneerde artikelen binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort. Barrique gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos.
  • Natuurlijk kunt u ook altijd naar onze winkel komen, dan helpen wij u met alle plezier persoonlijk!

Hoeveel bedragen de verzendkosten van mijn bestelling?

Bij bestellingen onder € 50,- wordt er een bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht van € 6,75 per bestelling. Boven de € 50,- zijn de verzendkosten voor onze rekening. Deze kosten zijn van toepassing binnen Nederland.

Wij streven er altijd naar om uw producten zo spoedig mogelijk naar u te verzenden. Indien een product onverwacht niet voorradig blijkt te zijn of indien uw order vertraging op zou leveren, dan informeren wij u hier direct over.

Hoe werkt de verzendwijze?

We maken gebruik van meerdere vervoerders voor de Pakketdienst, Express en Koeriersdiensten. De kans is groot dat uw bestelling wordt aangeboden door een van deze bedrijven:

Ik heb een vraag, opmerking of klacht, wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht z.s.m. aan de afdeling klantenservices door te geven. Dit kan via e-mail, klantenservices@barrique-shop.nl, reguliere post of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservices zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Hoe kan ik mijn bestelling bij Barriqe shop betalen?

Barrique-shop.nl biedt u een veilige betalingsoplossing, wij bieden u de mogelijkheid te betalen op een manier van uw voorkeur:

  • Maestro
  • Overboeking
  • Visa
  • Mastercard
  • iDEAL

Wat is de levertijd bij Barrique?

Wij streven er altijd naar om uw producten zo spoedig mogelijk naar u te verzenden. Indien een product onverwacht niet voorradig blijkt te zijn of indien uw order vertraging op zou leveren, dan informeren wij u hier direct over.

Heb ik garantie?

De garantie is vastgesteld volgens het toepasselijk recht, waarbij wij in geval van gebreken de producten desgewenst eerst omruilen.

Hoe kan ik Barrique bereiken?

Onze gegevens:

Barrique Shop.nl
Vughterstraat 27
5211 EW 's-Hertogenbosch
Tel. 073-6141231
klantenservice@barrique-shop.nl

Bankrekeningnummer: NL51INGB 0005123806

KVK-nummer: 17162691